درود برشما ! به سایت شرکت طراحی صنعتی بارمان خوش آمدید.

اصفهان شهرک صنعتی امیرکبیر خیابان عطاالملک فاز 3 پلاک 98
کد پستی : 8195154315

این یک عنوان است

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد

این یک عنوان است

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد
اینجا کلیک کنید

مقدمه

شرکت مانی طرح بارمان از سال 1385 فعالیت خود را در زمینه امور مشاوره ، مهندسی و طراحی صنعتی در ایران آغاز نموده است.

در طی سالیان گذشته گام های قابل توجهی در جهت رشد شرکت برداشته شده که نتیجه آن بالا بردن میزان رضایت مندی مشتریان و کیفیت خدمات ارایه شده بوده است.

این مجموعه با بهره گیری از پرسنل مجرب و با دانش آکادمیک سعی در ارایه خدمات نوین داشته و این مهم را  جهت به دست اوردن نتایج برتر هماره سرلوحه کار خود قرارا داده است.

خط مشی شرکت همواره بر این اصل استوار بوده که با تکیه بر دانش و نیروی کار آمد داخلی و کار گروهی غیر ممکن ها را به ممکن تبدیل خواهد کرد.

متدولوژی:

شرکت طراحی بارمان دارای مجموعه کاملی از تفکرات استراتژیک و خلاق همچنین راهبردی برای خلق یک ایده و تبدیل آن به واقعیت می باشد و گستره وسیعی از محصولات را در بر میگیرد.

از کانسپت (ایده پردازی) تا تولید، خلاقانه ترین و مقرون به صرفه ترین روش تولید و بشترین  راه حل های ممکن را به شما ارایه می کنیم.

این ویژگی ما را قادر می سازد با در نظر گرفتن کلیه ملاحظات از طراحی تا تولید و حتی اصول تجارت داخلی و جهانی میزان سود دهی محصول را به بالا ترین حد ممکن  برسانیم.

فرایند طراحی محصول تا تولید شامل چهار مرحله خواهد بود: جمع آوری اطلاعات(R&D)، طراحی، مهندسی  و تولید.

جمع آوری اطلاعات:

تحقیقات و درک مصرف کننده

هدف :

جمع آوری و بررسی اطلاعات مربوطه و  بکارگیری آنها به گونه ای که به امکان سنجی تولید محصول و محاسبه میزان سود دهی آن کمک کند.

روش :

پژوهش های میدانی، مطالعات مردم شناسی، تحقیقات و آنالیزهای تجربی، تحقیقات گروهی، نموداری، رفتار شناسی، فرصت شناسی و سناریو نویسی و بررسی بازار فروش محصول ،مطالعه روی انواع روش های تولید محصول.

طراحی:

هدف :

توسعه طیف متنوعی از طرح های اولیه و ایده پردازی به گونه ای که با اهداف پروژه هم راستا باشند.

روش :

طوفان مغزی، طراحی ، ماکت سازی، طراحی گرافیکی،مدل سازی سه بعدی، ارزیابی ارگونومیکی، طراحی عملکردی.

مهندسی:

هدف :

طراحی جزییات بر اساس مسائل فنی.

روش :

بررسی واتمام جزییات طرح نهایی و نمونه سازی، تست و آنالیزهای فیزیکی.

تولید:

هدف :

بررسی انواع روش های تولید با ارتباط تنگاتنگ با تولید کنندگان و انتخاب مقرون به صرفه ترین روش تولید محصول.

روش :

مرور مراحل اولیه و ثانویه تولید و امکان سنجی تولید از نظر ابزارها و دستگاه های تولید و تولید اولیه محصول و تهیه نقشه ساخت نهایی.